štvrtok 10. marca 2011

PEKLO - vertex color shadow test

      .....pri relaxovaní som otestoval vertex color tiene na Pekle. Nastavenie som ponechal z ROC 2008 a zatiaľ som aplikoval tiene len na samotný terén.... Doba generovania tieňov  - 2,5 hod ... ( 330 objektov). Výsledok je zatiaľ prekvapujúco dosť dobrý. Sú tam ešte nejaké chyby, ale na prvý pokus ? 

18 komentárov:

  1. Ahoj Miro, tak přesně na tohle jsem čekal už delší dobu,...až někdo konečně přijde na to, jak udělat stíny, protože wally je evidentně časově out. Je super že jsi s tím nepraštil.
    Díky a trpělivost při dalším bádání.
    Mira Krystýn

    OdpovedaťOdstrániť
  2. paráda, šup s tým na plugin 8-) :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je veliká paráda. Mohlo by to všechno hodně ulehčit a urychlit.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, those shadows definitely looks very good. They had nothing less than Wally's shadows in my opinion. Thank you so much for the big effort you put into track-making!

    Cheers from casterallydesign!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miro, jsi nezmar. Skvělá práce.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nemám slov!!!nejlepší zpráva dne!!!dííííky!!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miro ja som tiež čakal, či to niekto nevyrieši...,nakoniec som to musel skúsiť sám :))) ,ako aj iné veci ( LOFT,nové postupy, scripty,nové textúry,mapovanie...). Kostra celej progresívnejšej tvorby trate sa už dostáva do finálnej podoby, čo by malo pomôcť nielen v rýchlosti modelovania a texturovania, ale aj ku konečnému grafickému a vizuálnému zobrazeniu v hre. Dúfam, že sa rýchlo Wallymu podarí vyriešiť nový generovací algoritmus tieňov a integrácia do Wallaby. Vertex tiene sú zatiaľ dobrou alternatívou.
    Ďakujem všetkým za podporu.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Čo sa týka Pekla na českom plugine, tak veci už dostávajú rýchlejší spád a Wallymu mám nachystať inštalácie priamo na plugin :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. a joooooooooooooo 8) a na ROC čo povedal ? podľa mňa by sa hodila na plugin, pre niektoré turnaje ako napr. prvá alebo posledná RZ len tak by bola dobrá :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mali by ísť všetky trate. Na ROC 2008 nepovedal, že ho tam nedá...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Miro ty si zazrak =-O si dal novy dych celemu peklu, krasa gratulujem

    OdpovedaťOdstrániť
  12. supeeer :) inak kamoš mi poslal zábery z Pekla, kde sa zosunula tá cesta :(( http://roli.picturepush.com/album/143241/p-Peklo.html hrozné.. to sa už asi neopraví a že vraj sú tam už ďalšie dve miesta ktoré nemajú od toho čo je na obrázkoch ďaleko, takže ak sa do toho nepustí niekto kto to dá dokopy tak je po PEKLE :(((

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak to je teda zlé. To už je riadny zosuv a pokiaľ si to fanúškovia a rally mančaft sami neopravia, tak nikto. A neskracovali si tam kamionisti trasu, ako je to po Ficovej mýtnej reforme zvykom ?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Všetky inštalačné súbory boli odoslané Wallymu. Dúfam, že to bude OK.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Miro, super zprávy.
    Moc se těším.
    Díky
    Mira Krystýn

    OdpovedaťOdstrániť
  16. VODICKA Petr: paráda Miro,velké díky! I když mám radši šotolinu ;-),tak musím říct, že Peklo je hodně pěkná RZ!(a snad zůstane i v reálu...)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. roli peklo sa pojde na MRC ale bude rozdelene na 2 casti, bude od startu po tu dieru a od diery po koniec

    OdpovedaťOdstrániť